Tomaszów Mazowiecki. Aktualności i informacje lokalne z miasta i powiatu. PROSUMENTYZM i ADVERTAINMENT - INFO BAI
bai
info bai
katalog bai
gielda bai
Bai Andrzej Kurzawa
 
Wtorek, 19 listopada 2019
Wybierz miasto na mapie
PROSUMENTYZM i ADVERTAINMENT
Data dodania: 2008-04-23 20:11:52
Co to jest prosumentyzm i advertainment, czym jest marketing wirusowy oraz do czego potrzebny jest psycholog przy tworzeniu dobrej strony internetowej. O tym wszystkim będzie można porozmawiać podczas konferencji pod hasłem "Konsument w sieci".
Spotkanie poświęcone będzie przede wszystkim tym obszarom e-marketingu, które zakładają aktywny udział konsumenta w procesie tworzenia przekazu reklamowego.

Podobnie jak w latach poprzednich, organizatorem spotkania jest Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej „Moderator" działające przy Uniwersytecie Warszawskim. Tegoroczna konferencja odbędzie się w sobotę 17 maja (w auli Wydziału Psychologii UW przy ul. Stawki 5/7). Patronat medialny nad imprezą objęła Bełchatowska Agencja Informacyjna.


PROGRAM KONFERENCJI

(wykłady w auli)
godz. 10.00-10.30
Otwarcie konferencji, Marek Rosłan

godz. 10.30-11.30
Internet bez pomocy psychologicznej, czyli jak zrobić złą stronę www, Marcin Charkiewicz, TP

godz. 11.
.30-12.30

Publicis

godz. 12.30-13.30
Jak szukać niszy w internecie i jakie narzędzia wykorzystywać?, Tomasz Szymański, Bell-Gra

godz. 13.30-14.10
przerwa

godz. 14.10-15.10
Angażowanie internautów w interakcje z marką, omówienie zjawiska prosumentyzmu i advertainmentu, Aleksander Winciorek, Heureka

godz. 15.10-16.10
EM i SEO marketing, pomiar efektów działań komunikacyjnych w Internecie, Łukasz Duda, Netsprint/Newspoint

godz. 16.10-17.10
Reklama w internecie to nie tylko bannery. Internauci to nie tylko widzowie., Jacek Karolak, Next/Starcom

godz. 17.10-18.10
Pomiar efektywności działań reklamowych w Internecie oraz wpływ kreacji internetowych na wyniki kampanii - analiza na podstawie aktywności reklamowej Citi Handlowy, Karolina Kuczera - Skórczyńska, Citibank Handlowy

godz. 18.15
rozwiązanie konkursu

godz. 18.30
zakończenie konferencji

warsztaty(sala 407)

godz. 11.00-14.00
Analiza case studies, Witold Siekierzyński, TP


Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu konferencji.
Tagi:
Najczęściej czytane
*}
go to top